2010-02-12

Award

Tänka sig, jag har fått en Award!
Jag som är så ny i bloggvärlden vet knappast vad det är... :-) Men som jag har förstått det ska jag berätta om 10 saker som gör mig glad! Sedan ska jag skicka den vidare...
Tack Mamma för att jag fick denna Award!


10 saker som gör mig glad:

När lärkorna börjar drilla i början av mars.


När barnen säger: -"Jag älskar dig mamma!"


När sädesärlorna landar på åkern, då är det vår!


När vårbruket börjar.


När skörden är bärgad och allt är klart.


När tvätten är upphängd när jag kommer hem från jobbet.


Att få jobba!


Att få ha en underbar man och familj.


Goda grannar!


Vardagsromantik.


Då var frågan vem jag ska skicka vidare till...

Efter en del funderande skickar jag den vidare till Maria, min lillasyster. Det kan tyckas att vi för lite "svågerpolitik" här, men just nu har syrran det lite, tja tufft. Så en liten award kanske kan pigga upp! :-)

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hej! Roligt att läsa vad du blir glad av. Men än dröjer nog lärkan. Fast våren kommer tidigare till dej än hit.
Ha en mysig fredagskväll.
Kram Birgitta