2010-04-05

Awarder

Tänk att jag har fått två awarder!!! Eftersom de ser lika ut så slår jag ihop dem till en. Ja du fattar vad jag menar, väl??? Awarderna har jag fått från min Mamma och från Millan.

Så här fungerar det:


1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg.


2.Skriv vem du fått den från.


3.Ge den till 12 st.


4. Länka till dessa.


5. Meddela dem du ger awarden till.




Efter att ha råbarkat min hjärna så ger jag awarden vidare till följande bloggare:


Emma-Kaka


Vardagens guldkorn


Marie


Emmas utsikt


Hemmafruns Hörna



Anledningen till att jag inte ger den till fler är att "Svågerpolitiken" i min blogglista gör att det bara blir en rundgång mellan syskon och svägerskor. :-)

1 kommentar:

Min Skattkammare sa...

Hallå på dig!
Vilka fina vårspaningar du gjort!
Nu är det riktig våryra i landet, inget gör väl svensken så lycklig som vårtecken! :o)
Ha en fin vecka!
Kram Kicki